To add new comparison remove one compared vehicle.
Price
  1. €7690
  2. €3790
  3. €4850
  4. €8800
VAT
  1. includes VAT 22%
  2. VAT 0%
  3. VAT 0%
  4. VAT 0%
Vehicle type and bodytype
  1. mototechnics (touring)
  2. mototechnics (classical motorcycle)
  3. mototechnics (motocross bike)
  4. mototechnics (classical motorcycle)
Year
  1. 2024
  2. 2009
  3. 2023
  4. 2015
Mileage
  1. ?
  2. 60 000 km
  3. ?
  4. 20 000 km
Service book
  1. +
  2. ?
  3. ?
  4. ?
Transmission
  1. manual (6 käiku)
  2. manual
  3. ?
  4. manual
Drive
  1. rear-wheel drive
  2. rear-wheel drive
  3. ?
  4. rear-wheel drive
Fuel
  1. petrol
  2. petrol
  3. petrol
  4. petrol
Engine type
  1. R2
  2. ?
  3. ?
  4. V2
Engine power
  1. 52 kW
  2. 64 kW
  3. ?
  4. 127 kW
Fuel tank
  1. 20 l
  2. ?
  3. ?
  4. ?
Fuel consumption (combined)
  1. 5 l/100 km
  2. ?
  3. ?
  4. ?
Base curb weight
  1. 218 kg
  2. ?
  3. ?
  4. ?
Colour
  1. ?
  2. orange
  3. ?
  4. black
Seats
  1. 2
  2. 2
  3. ?
  4. ?
Warranty
  1. +
  2. ?
  3. ?
  4. ?
Location of the vehicle
  1. Tallinn
  2. Pärnu
  3. ?
  4. Põlva
Brought from
  1. ?
  2. ?
  3. ?
  4. Brought from: France
Muu
  1. TRK 702 on mugav ja väsimatu maailmarändur - loodud avastama unustamatuid teid ning kohti kuid samas nautima ka linnatänavaid. See ratas on lugematute emotsioonide looja. TRK 702 on mitmekülgne touring-ratas - kaherattaline, mis pakub maksimaalset mugavust nii juhile kui kaassõitjale, kaotamata sealjuures kordagi silmist lõbususe aspekti. Mootorratas, mis on pühendatud seiklustele, on arendatud Benelli R&D keskuses Pesaros. See mudel täiendab TRK mudelirivi, asetades ennast populaarsesse "mid-large" segmenti. Lihtne ja intuitiivne mootorratas, mis ideaalne pikemateks sõitudeks. Mootoriks on uus 698 cc kahesilindriline Benelli mootor, mis loodud täiendama tühimikku 500cc ja 800cc vahele. Kasutades ära eelnevat kogemust nende mootorite arendamises ja tootmises, on optimiseeritud tehnilisi lahendusi ning rakendatud neid juba jõudluse parandamiseks, masside vähendamiseks jpm. Selle tulemusena toodab mootor 76.2 hp (56 kW) @ 8750 rpm ja 68.2 Nm väänet @ 6250 rpm, garanteerides võimeka ja erksa mootori. Kasutatakse kahe nukkvõlliga ja kettajamiga ajastust ning nelja klappi silindri kohta, 180-kraadises nihkes olevaid väntvõlli tihvte ja 41mm läbimõõduga elektroonilist trosselit. Käiguvahetus toimub läbi kuuekäigulise leevendiga märja siduri, mis muudab käiguvahetuse sujuvaks ja mugavaks. Mudelist on saadaval ka 35kw piiratud võimsusega A2 kategooria versioon. Traditsioonidele omaselt kasutatakse trellis-raami koos terasest plaadiga. Võetud üle 500cc mudelist, arendatud tagamaks täpseimat juhitavust nii teel kui maastikul. Optimaalne kaalujaotus on loodud sõitja heaolu silmas pidades ning teeb sellest perfektse masina nii lühikesteks kui pikkadeks sõitudeks, hoolimata ilmastikuoludest ning teetingimustest. Vedrustuses kasutatakse ees tagurpidi 50mm amorte, millel 140mm töökäiku ning taga alumiiniumist kiigel monoamorti, millel reguleeritav vedru eelpinge ning ning hüdrauliline tagasilöögi kontrollimine. Tagaamordi töökäik on 50mm (kiigest 168mm). Mugavus ja funktsionaalsus on TRK 702 tunnusmärgid, mistõttu on sellel standardina tuuleklaas, taustavalgusega nupukonsoolid ning lisavarustusena saadaval ka soojendusega gripid ning juhiiste. Kõrgetasemeline pidurdussüsteem koosneb ees kahest 320mm neljakolvilistest ketaspiduritest ning taga ühest 260mm ketaspidurist. TRK 702 mudelil on 17-tollised alumiiniumveljed nii ees kui taga ning kasutatakse vastavalt 120/70 ning 160/60 mõõduga Pirelli Angel GT rehve. Reisirattale omaselt, on kütusepaagi maht 20-liirit. Kaassõitjat silmas pidades on lisatud ka praktilised ja mugavad käepidemed, mis sulanduvad ideaalselt kokku ülejäänud disainiga. Standardina on sellel rattal täielik LED esituli ning 5-tolline TFT värvidisplei, mida võimalik ühendada läbi Bluetooth'i enda telefoniga, saamaks märguandeid sissetulevate kõnede kohta. Lisavarustusena on saadaval ka innovaatiline ja integreeritud pardakaamera süsteem, mis võimaldab salvestada pilte ja videosi ka reaalajas. Seda kõike läbi wi-fi ühenduse ja telefoni. Uue TRK 702 stiil tugineb oma originaalsetele ja silmapaistvatele joontele, morderniseerib samas agressiivsemat disaini kuid jääb siiski truuks oma mudelirivi tüüpikale, andes endale ilmeksimatu iseloomu.TRK 702 on mugav ja väsimatu maailmarändur - loodud avastama u…
  2. Müüa kena rattas . Kõik ilusti töötab. Katesoojendus Telefonihoidja Telefonilaadija. Kõik kuluosad heas seisus.Müüa kena rattas . Kõik ilusti töötab. Katesoojendus Telefoni…
  3. Heas korras harrastaja ratas, õlivahetused tehtud 3-4 tunni tagant, kolb vahetatud 25 tunni tagant , keps vahetatud 100 tunni pealt, amordid hooldatud 40 tunni tagant, sidur vahetatud, uued piduriklotsid, kaasa küljeplastikud, kaasa teine esinumbrilaud, stardiabi, käekaitsmed, RFX siduriheebel, huvi korral olemas ka tagumine lisaratas. Hea ja hästi hooldatud ratas, löö vänta ja naudi.Heas korras harrastaja ratas, õlivahetused tehtud 3-4 tunni tag…
  4. kolm võtit,esipiduriketta lukk,eestis arvel
Safety and security equipment
ABS brakes
  1. +
  2. +
Immobilizer
  1. +
Interior
Leather interior
  1. +
Lights
Special light switch-dim-dip-light
  1. +
LED
  1. daytime running lights, rear lights, high beam, low beam
Other equipment
Outside temperature display
  1. +
  2. +
Other equipment
  1. • 5" TFT näidikupaneel
    • Carbit Ride ekraanijagamine ja navigeerimine
    • pakiraam
    • käekaitsmed
    • tuuleklaas
    • karterikaitse
    • taustvalgusega lülitikonsoolid
    • Bluetooth ja Wi-Fi ühenduvus
    • erinevad värvilahendused
    5" TFT näidikupaneel; Carbit Ride ekraanijagamine ja navigeerim…